Dichtbij de cliënt


Onze jarenlange ervaring staat garant voor gestroomlijnde service, die integraal ontworpen is rondom het type cliënten in de zorginstelling. Wij hebben doordachte en heldere procedures, waarmee we het farmaceutische proces eenvoudig en veilig organiseren.

Het belang van de cliënt staat in deze procedures centraal. We hechten veel waarde aan persoonlijk contact en communiceren in begrijpelijke taal. Bovendien zorgt goede voorlichting ervoor dat medewerkers en cliënten bewuster met geneesmiddelen omgaan. Dit draagt bij aan een doelmatige behandeling van de cliënt.

Lees meer

De behoefte aan goede service vullen wij in met een Interactief Informatie Beleid dat o.a. bestaat uit het structureel aanbieden van spreekuren, het informeren middels persoonlijke cliëntbrieven, thema’s in de apotheek en structurele eerste Uitgifte Informatie. Voor onze thuiszorgcliënten wordt dit beleid vertaald in een persoonlijk intake gesprek bij de cliënt thuis. Hierdoor krijgt de cliënt merkbaar en persoonlijke farmaceutische cliëntenzorg aangeboden.